donderdag 3 april 2014

TRANSFERSSSS


Gegroet iedereen!

 




MEH! Allereerst SUPER sad news!!!!! Sister Knight gaat mij morgen verlaten! Een halfuur geleden kregen we een sms met het bericht :( WEEEEEEEEH :'(

 
Gelukkig blijf ik in Canyon Rim! :D, daar ben ik heel erg blij mee, want Canyon Rim is the best! Maar we zijn allebei heel erg verdrietig dat we uit elkaar gaan :( .
Morgen is transfer meeting en daar vinden we uit waar ze naartoe gaat, wie haar nieuwe collega wordt en wie mijn nieuwe collega gaat worden!
AAAAH, a new companion to get used to! So ik ben lichtelijk zenuwachtig,


Goed, dan nu het leuke gedeelte!!!! :D

Afgelopen week was SUPERCALIFREGILISTICEXPIALIDOCIOUS :D (geen idee hoe je dat spelt :P), kortom, het was geweldig! We hebben heel veel dienstbetoon gedaan!

We hebben onze grootmoeder Doris met haar tuin geholpen en haar tuin ziet er nu geweldig uit met tig beelden in de tuin :)

Donderdag gingen we met onze hele zone naar een familie toe (our favorite family :D) om te helpen met het verbouwen van hun huis. We mochten muren en trappen kapot smashen met een hamer. We ruimde al het hout en dakbedekking op, wat een gigantisch karwei was. Waar we behoorlijk wat spierpijn aan hebben overgehouden, maar het was supergeweldig! :D Ik probeerde met een slash hamer (een mokerhamer? O.o) iets kapot te slaan, maar dat ding was zo zwaar dat ik uit balans raakte en bijna voorover viel XD ahahah XD
En dan natuurlijk General Women's Conference!!!! :D Oh goodness, dat was zooooo geweldig :D
Elke keer wanneer ik down town ben. Ik langs de tempel loop en al de dingen zie die ik altijd op foto's heb gezien. Die ik mijn hele leven heb willen zien, kan ik gewoon niet geloven dat ik daadwerkelijk hier ben! Ik kan niet geloven dat mijn droom werkelijk is uitgekomen!

Nu voel ik me een beetje als Rapunzel die naar al die jaren van dromen over de lantaarns eindelijk ze te zien krijgt en zich afvraagt wat er nu gaat gebeuren. So ik denk dat ik Flynn's advies maar te harte moet nemen en een nieuwe droom moet gaan vinden :) Ach, hier op zending zijn en de Heer dienen is al een droom die uitkomt! I couldn't wish for more! 


Maar goed, het was geweldig om al die duizenden vrouwen te zien, mooi aangekleed en wachtende in de rij om naar de conferentie te kunnen gaan! Ze kwamen letterlijk van overal! De straten North, East, South and West Temple waren vol met moeders met hun dochters! Binnenin het conferentie centrum waren zoooveeeel mensen O.O Maar het was supergeweldig!!!

Iedereen was druk aan het praten etc. en plotseling werd het muisstil. Iedereen stond op toen President Monson kwam binnenlopen met President Eyring and President Uchtdorf er achter aan. Ik kan tot jullie getuigen, dat ze waarlijk van God geroepen zijn om openbaring van Hem te ontvangen voor ons eeuwig heil! Het was such a powerful moment!

De hele conferentie was GEWELDIG! De Geest was overwhelming! Alle Jeugdwerk meisjes werd gevraagd om op te staan en om het liedje 'Leer mij te wandelen'  te zingen. Het was zooo mooi en ontroerend! Het was alsof er een engelenkoor stond te zingen! De Geest was zo sterk! Tijdens elk lied dat er werd gezongen had ik tranen in m'n ogen, omdat alles zo puur en mooi was! Het meisje dat viool speelt, in een van de liederen, komt uit Canyon Rim Stake en ik ken haar :). Het was zo geweldig om haar daar te zien en haar zo gepassioneerd viool te zien spelen!

In het koor zingen enkele moeders met hun dochters uit mijn ring as well :) Ik was zo trots op mijn Canyon Rim Stake!!!! :D Aaaaah, I LOVE CANYON RIM!!!! :D :3 Maar ja, dat was dus een GEWELDIGE ervaring die ik NOOIT zal vergeten! Ik wou dat iedereen in Nederland dit kon ervaren! Ik ben zo zo dankbaar dat ik hier mag dienen! Ik voel me echt vereerd en een geluksvogel :)






 Ik houd zo ontzettend veel van jullie allemaal en soms mis ik onze onderonsjes wel een beetje :) Maar het leven hier is goed! De afgelopen vier weken zijn zwaar geweest, want al onze onderzoekers bleven onze lessen afzeggen. Afgelopen week hebben we geloof ik maar 1 onderzoeker onderwezen. Maar we blijven optimistisch en cheerful! Want er is niets beters en mooier dan het koninkrijk van onze Hemelse Vader opbouwen! Het is zo geweldig om de Geest zo sterk te voelen en het is zo geweldig om het mouthpiece van de Geest te zijn!

Goed, ik ga er een einde aan breien!

Dank jullie wel voor al jullie lieve kaartjes, brieven en berichten! Ik houd van jullie allemaal! Blijf op de Heer vertrouwen en blijf zendingswerk doen!!!!! :D want het is helemaal geweldig!!!!! :D
 

Lots and Lots of Love,
Sister Spijkerman

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten