maandag 28 april 2014

Praise the Lord the Almighty!!!

21 April 2014

Halloooootjes allemaal!

Afgelopen week was supergeweldig! :D We hadden zoveel wonderen en zegeningen! Een paar weken geleden ontmoette sister Knight en ik een man die een inactief lid van de kerk bleek te zijn. Hij vertelde ons dat hij een slechte mormoon was en dat hij naar de hel zou gaan, en dingen like that. Maar hij was vriendelijk en zei dat we terug konden komen om zijn actieve schoonouders te bezoeken. So afgelopen week we stopped by en hij liet ons in!We deelden een boodschap over Jezus Christus en Zijn verzoening. It was soooo perfect for Him!!!! We vroegen of er iets was wat we voor hun konden doen en hij zei: well, voordat jullie gaan, heb ik een verzoek. Sister Stout, kan je je getuigenis geven? SAY WHAAAAAAAT??!!!!!!!! :D :D :D Holy cow, that was SUCH a miracle!!!!


 

Ik weet niet of jullie bekend zijn met Clayton Christensen, maar hij heeft een geweldig boek geschreven over member missionary work (I think I will buy and send you a copy, because it's AWESOME!) en hij is gebiedszeventiger geweest in het Oosten van Amerika. anyway, hij kwam naar onze zending voor een haardvuuravond en dat was GEWELDIG!!!! Ik heb er zoveel van geleerd!

Aankomende week hebben we nog een haardvuuravond met Elder Hallstrom van het presidium der zeventig (of hoe dat ook in het Nederlands heet) :D Utah is zooooo coooool! :D Ik moet toegeven, het zendingswerk hier is moeilijk en langzaam, maar wanneer het om zulke dingen gaat, is het werkelijk AWESOME!

Afgelopen zaterdag was mijn eerste exchange en tot nu toe heb ik alleen maar horrorverhalen over exchanges gehoord van mijn companions, so ik was nogal zenuwachtig, maar het was supergeweldig! ik heb zoveel van de andere zuster geleerd en het was eigenlijk best leuk om eens in een ander gebied te werken :) sister willis is totally awesome :D she LOVES disney as well! :D






Canyon Rim blijft mijn thuis en I LOVE sister Stout :D. Het gaat nu een stuk beter! Ik ben weer opgewekt, vol moed en vrolijkheid. Ik realiseerde dat deze transfer al halfway through is. O.o Weird O.o ahahham sister Stout is SUPER grappig XD Dus we hebben plezier samen en werken hard om de mensen te vinden :D
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW :3 Ik moest bijna huilen toen ik dit in mijn transfer journal las! Ik zal haar en de mensen hier nooit vergeten! Ik wil canyon rim nog lang niet achterlaten! gelukkig heb ik tenminste nog 3 weken :D Man, it's soooo amazing to be a missionary! You learn to love, serve, sacrifice, teach, grow, adjust and be confident! I cannot tell you how much I love being here and serving the lord! It's something so small compared to everything that Heavenly Father and the Saviour have done for me! :D I cannot think of a better way to thank Them! I love every single one of you!
 
I'm so grateful for all of you and for your amazing example! You are all amazing and loved individuals! I can't thank you all enough for everything you do for me! I know the Lord's blessings will be bestowed upon you! Praise the Lord for His goodness and love! 
Lots and Lots of Love
Sister Spijkerman
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten