dinsdag 6 mei 2014

I feel like singing


maandag 5 mei 2014.

Gegroet lieve mensen,

Man, wat een week! Het was een week met ontzettend veel ups and downs. Ik kan jullie vertellen dat afgelopen week dus heel erg moeilijk voor me was. Maar gelukkig was het van het weekend beter :) we hadden tijd om heel veel dienstbetoon te doen voor zowel leden als inactieve leden en dat was gewoon geweldig! :D 

Er was een inactief lid dat we ontmoetten tijdens de Spaghetti Dinner (a fundraiser for the youth) en I could tell he wasn't too excited to talk to us. We boden aan om de volgende dag te komen helpen met het onkruid weghalen en hij ze dat dit ok was. Volgens mij geloofde hij niet echt dat we zouden komen, maar de volgende dag stonden we op de stoep :) We hebben 2 uur lang onkruid lopen trekken (ik geloof niet dat dat de juiste vertaling is, hahahah :) dat was AWESOME! Hij was heel erg aardig tegen ons en het heeft absoluut zijn hart verzacht :) Dus dat was een geweldige ervaring!
 
Gisteren was het vast- en getuigenisvergadering en we bore our testimony in a couple of wards
and it was sooo good :D Tijdens het avondmaal voelde ik de Geest zo sterk. Ik keek omhoog naar het plafond. Het was zo licht, mooi en het voelde alsof er engelen rondom ons in de lucht waren om ons te beschermen en to lift us up. It was a beautiful experience for me! :)
 
  
Sister missionaries USLCE mission at the Church History Museum
 

My district....
 
Oh jaaaaa!!!! Vanmorgen gingen we naar het church history museum!!!! Het was soooo cooooool!!!! We gingen naar een tentoonstelling 'Practicing Charity: Everyday daughters of God'. Het was een kunsttentoonstelling over vrouwen en moeders. Welke eigenschappen we in ons hebben. Het was een kleine tentoonstelling, maar ik vond het geweldig! :D

O my gosh my gosh, Salt Lake City is so awesome! You guys would LOVE it! :D Er is zoveel te zien en te beleven!
Maar geloof me, niet alles is rozengeur en maneschijn hier, hoor! Er is genoeg shizzle hier waarvan ik jullie niet op de hoogte wil stellen (niet om mezelf, maar gewoon dingen die hier gebeuren).





 Ik draag mijn Nederlandse name tag today:D! Bevrijdingsdag! Through Jesus Christ all mankind can be saved and be freed from the burdens, consequences of sin! Prais Him for His goodness and His mercy!


Anyways.... :) 

Ik houd zo ontzettend veel van mijn Heiland en ik ben zo dankbaar dat ik Hem elke dag mag dienen! Het blijft moeilijk en zwaar, maar man, het is het zo ontzettend waard! :D Iedere dag leer ik meer en ik weet dat ik zonder Hem echt niks kan doen :). Het is zo geweldig dat we altijd op Hem kunnen bouwen en dat we Hem kunnen vertrouwen. Zijn engelen zijn om ons heen om ons te beschermen en te leiden. the scripture in D&C 84:88 is SO true"

 "I will go before your face. I will be on your right hand and on your left, and my Spirit shall be in your hearts, and mine angels round about you, to bear you up." I know this is true. I've witnessed this so many times now.

The Lord will never ever leave us alone. He is sending us His angels to watch over us. I know He is watching over you and sending you angels! You are never alone! I love you all! I cannot tell you how much I love you and how much I love being here and being a missionary! You guys are awesome!
 
I love you and I'm looking forward to Sunday!
 
Lots and lots of love,
Sister Spijkerman

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten