maandag 14 april 2014

Aloha

14 april 2014

Haaaaaaai allemaal!
Alle machies, wat een week! Ik kan me eerlijk gezegd niet veel meer herinneren van wat er allemaal gebeurd is. We hadden deze week wat meer lessen dat voorheen, so dat was super awesome! :D We vonden een former investigator in our area book. We besloten haar te vragen of ze weer onderwezen wilde worden,  dat wilde ze wel  :D Ze is 11 jaar en ze wilde gedoopt worden, maar haar moeder wilde haar niet laten dopen. dat was ongeveer 4 jaar geleden. Wonderen gebeuren nu! Mijn collega & ik hebben het geloof dat het gaat gebeuren :D

Het weer was supermooi!!!! :D Eindelijk wat meer zonlicht! Seriously, het helpt zoveel om je blij te voelen en opgewekt zendingswerk te doen! :D

Afgelopen week hadden we een les met een minderactief lid. Een paar weken geleden dropte hij ons, maar twee weken geleden texte hij ons of we weer een les konden schedulen! :D Dus afgelopen week hadden we een les met hem. Super awesome! :D Op zending heb je soms echt het gevoel dat alleen jij daar op dat moment met die persoon hoorde te zijn en dat jij die persoon bent die hij nodig had. Ik voelde zo sterk dat ik degene was die daar op dat moment met hem moest zijn om hem over het plan van zaligheid en de verzoening te leren :) Aw, the sweet joy of being a missionary!

Zaterdag zijn we naar de tempel geweest!!!!!!! :D :D :D In mijn collega's vorige area was er een zuster die ze had geholpen terug te komen naar de kerk. Die zuster ging afgelopen zaterdag voor het eerst door de tempel, en we hadden toestemming om te gaan :D Man, de tempel is toch zo geweldig! Ik mis het wel hoor om elke week te gaan! 
Well...dat was het wel zo'n beetje! Ik houd van jullie allemaal! Ik moet eerlijk toegeven dat het een moeilijke transfer is, maar ik leer ontzettend veel en ik weet dat de Heer er voor me is! :) Mijn collega is gewoon een sweetheart en ontzettend grappig soms XD. Blijf zendingswerk doen allemaal!!!!!!!! :D :D :D De Heer en de zendelingen hebben jullie nodig! You guys are AWESOME!!!!!!

Lots and Lots of Love
Sister Spijkerman



Olympus Zone
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten