maandag 28 april 2014

4 maanden O.o

28 april 2014


Hallooootjes allemaal!

Lieve help, ik ben alweer 4 maanden in het zendingsveld!!! O.o CRAZY!!!!!! De tijd is voorbijgevlogen! Aan de ene kant voelt het helemaal niet alsof ik al 4 maanden op zending ben, aangezien ik me nog steeds zo onbekwaam voel, maar aan de andere kant voelt het alsof ik al eeuwen weg ben!
 
Afgelopen week was awesome! Gisteren kwamen heel veel inactieve leden naar de kerk, dus dat was such a tender mercy of the Lord! we needed it! :) Een onderzoeker heeft ons deze week gedropt -_- meh. Afgelopen maandag gingen we met President Eberhardt hiken in de Canyons en hemeltjelief, als Nederlander overleef je zoiets nauwelijks! De paden zijn ENORM steil en de luchtkwaliteit is heel erg anders, omdat het hoog hoog in de bergen is./ Dus kortom, ik ging bijna dood :P dus ik ben tot de conclusie gekomen dat het maar beter is dat ik in deze tijd ben geboren, want als ik een pionier was geweest was ik doodgegaan FOR SURE, hahahah :P 

 
the coolest sisters ever!!!!
 




 
Neff's Caynon 20 april 2014
 



Zaterdag hadden we een ComCast dienstbetoon project en het was superleuk (en nat en koud)! We hielpen een school schoonmaken en we trokken het onkruid uit de grond (pull weeds, ahaha). Als eerst probeerden we een lokaal te vinden dat we konden schoonmaken en een lady zei dat we in een bepaalde room moesten gaan, omdat er slechts one set of elders en een mevrouw was en dat zij wel wat hulp konden gebruiken. Dus wij gingen naar binnen. Bleek het een voorlichting over cyber bullying te zijn, hahahahha.
 
Maar goed, met mij gaat alles goed! Ik kan niet geloven dat deze transfer alweer bijna voorbij is! O.o time flies when you're having fun! :D oh, het begint hier net te sneeuwen, maar de zon schijnt tegelijkertijd O.o hmmm....ik vraag me af of je dan ook een regenboog krijgt....misschien moeten we het dan een sneeuwboog noemen :D ok, genoeg randomness... :P
 
Well, dat waren wel zo'n beetje de highlights voor deze week! :D Ik houd van jullie allemaal en ik ben zo trots op jullie! :3 The Gospel is the best thing EVER! :D
Lots and Lots of Love
Sister Spijkerman
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten