maandag 6 oktober 2014

STOKOUD O.O

Maandag 22 september 2014,

Halloooootjes allemaal!!!
Poeh, poeh! Wat een week! :D Allereerst moesten we verhuizen, wat een ontzettende chaos was! Maar we hebben het overleefd en we zijn nu fijn genesteld in ons nieuwe appartement :) Daarnaast 'vonden' 'we' (natuurlijk is het niet ons die nieuwe onderzoekers vinden. Het is onze hemelse Vader die mensen op ons pad brengt :) ) twee nieuwe onderzoekers! De een is een eternigator (een eeuwige onderzoeker) die niet door de elders onderwezen wilde worden (ik weet het, arme elders....), maar ze wil wel door de zusters onderwezen worden! jippie! :D

Daarnaast kwam er een nieuw gezin vanuit California in een van onze wijken komen wonen. Wij werden gevraagd om hun zoon te onderwijzen :D Jippie!!! :D Dus afgelopen zaterdag hadden we een afspraak met hen en de jongen zei niet zoveel, maar we konden merken dat hij ons wel mocht :) Hij maakte voor ons een Mii op zijn Nintendo DS en toen we weggingen, sprong hij op, omdat hij niet wilde dat we weggingen en hij gaf ons een hele dikke knuffel :) zooooo schattig!!!! :3 We hadden de gelegenheid om 2 Nederlanders op Temple Square rond te leiden. Mijn Nederlands is gewoon verschrikkelijk, hahahahah XD Ik probeerde in het Nederlands te spreken, maar ze zeiden wel dat ze konden merken dat ik er heel erg veel moeite mee had. Het was zoooo cool om als zendelinge in mijn eigen taal te mogen onderwijzen en vertalen! :D Ze vonden de tempel heel erg interessant!

 Het zou zoooo geweldig zijn als we in Nederland ook een bezoekerscentrum zouden hebben! Dat zou een geweldig missionary tool zijn! Wanneer ik weer eens een algemene autoriteit tegen kom, zal ik het hem wel vragen, hahaha. Nee, echt even serieus, dat zou geweldig zijn! :D Toen we vertrokken zeiden ze dat ik een Amerikaans accent had, whahahahahha XD oh my gosh! I'm the wooooorrrrst!!!! nu spreek ik geen enkele taal meer! Geen Engels EN geen Nederlands! :( 

Maar goed, mijn verjaardag! Hemeltjelief! TWINTIG!!! WHAAAAAA!!!!! Op mijn verjaardag hebben we niet zoveel bijzonders te doen. Well, dat is niet waar. We gaan oefenen voor de doopdienst op zaterdag (de elders hebben een doopdienst en we gaan met hun zingen), Daarna hebben we een lunch, weekly planning (geen idee hoe dat in het Nederlands heet) en daarna hebben we dinner bij een gezin. Daarna gaan we onze vrienden bezoeken (yup, de mensen die we onderwijzen zijn zeker weten onze vrienden :)) Dus eigenlijk heb ik een geweldige verjaardag! :D
 
Dankjewel voor het GEWELDIGE pakketje! Iedereen vindt mijn blauwe jurk helemaal geweldig en mijn cruesli is gewoon helemaal het einde! :3 ik heb nog niet alle cadeautjes opengemaakt, maar degene die ik heb opengemaakt waren geweldig :) dankjulliewel voor al jullie liefde!
 
gratitude wall in my apartment
Ik houd zo ontzettend veel van jullie! Er zijn geen woorden in de taal van de natuurlijke mens die kunnen beschrijven hoeveel ik van jullie houd :) Ik ben zo dankbaar dat ik een zendelinge mag zijn en dat ik de Geest elke dag mag voelen. Ik ben zo immens dankbaar dat ik mijn vrienden vanuit het vooraardse leven weer heb gevonden en dat we hen kunnen helpen om weer in het koninkrijk van onze hemelse Vader terug te keren. Zoals we elkaar hiervoor hadden beloofd. Ik ben ZO dankbaar voor de verzoening van Jezus Christus, dat Hij ons begrijpt en dat we dankzij Hem in Zijn tegenwoordigheid terug kunnen keren.
 
Ik ben zo ontzettend dankbaar voor de tempel en dat gezinnen voor eeuwig kunnen zijn door de macht van het Priesterschap. Gisteren was de Ogden Temple dedication en het was zooooo mooi om het te mogen zien! Ik kan niet wachten om weer naar de tempel in Nederland te gaan en weer tempelwerk te kunnen doen! Maar voor nu, het zendingswerk voor de levenden is zoooo geweldig! Ik kan niet geloven dat de helft er al op zit! :( I want to return with no regrets and serve the Lord with all my heart, might, mind and strength! :) 

I Love Y'all!
Heel Veel Liefs


Sister Spijkerman <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten