maandag 28 juli 2014

7 MONTHS!!! :O

Maandag 14 juli 2014
Buenos Dias my beloved ones!!!!
Well...de tijd is nabij...in 2 dagen is het mijn 7 moths mark!!!! WHAAAAAA!!!!!! 

It scares the heck out of me! O.O Afgelopen week was geweldig zoals gewoonlijk! Natuurlijk was ik diepteleurgesteld dat Nederland verloren had (we kregen een sms'je van een WM)L. We hadden geen toestemming in onze zending om te kijken uiteraard. hahaha. Iedereen in de VS is net zoals ik: voetbal kijken we alleen tijdens de World Cup,  but anyways....

Een grappig verhaal! Ik wilde het eigenlijk afgelopen keer al vertellen, maar uiteraard is mijn geheugen nog steeds als een zeef (helaas is dat nog niet zo veel veranderd op zending :P)... dus...Op een middag hadden we lunch break in ons apartament. We waren in ons dagboek aan het schrijven toen er opeens iemand op de deur klopte. Sister Orellana was like: vraag eerst wie het is. Maar goed, jullie kennen mij, zo naief als ik weet niet wat, dus ik open de deur. Ddaar staat een mevrouw van ongeveer 50 jaar. Ze woont niet ons apartamentcomplex, dus dat was al enigszins verdacht...Toen vroeg ze of we geld hadden, want ze snakte naar een soda (geen idee hoe je dat in het Nederlands zegt). Well...mamma heeft me goed opgevoed, dus ik was like...ehm....Ik ga deze mevrouw geen geld geven...dus we zeiden dat we geen geld hadden. Maar dat we haar wel wat te drinken konden geven. Ik maakte wat koolaid en deed het in een leeg plastic melkpak en liep terug met ook wat snacks.
 
In de tussentijd was sister Orellana met deze mevrouw aan het praten en ze vroeg naar haar familie etc. Toen ik terugkwam met het drinken en de snacks mompelde ze een dankjewel (tenminste, dat denk ik) en toen liep ze weg! Middenin het gesprek! We were like: hmmmmm....dit is vreemd en verdacht.... Toen realiseerden we dat er een 'foto' van christus op onze deur hing, dat mensen zo dus konden zien dat we zendelingen zijn. Dat mensen dus bij ons kunnen aankloppen voor van alles en nog wat.Een beetje onveilig dus...
 
Helaas moesten we de Christus foto van de deur halen. Zodat er geen enge mensen meer langs zouden komen. ahahaha, maar nu komt het grappige gedeelte. Na deze gebeurtenis waren we helemaal paranoide natuurlijk, want wij dachten dat er een hele gang terug zou komen. Dat ze ons zouden bespioneren, ons apartament zouden leefroven wanneer wij weer op pad zouden gaan. We besloten al onze waardevolle dingen te verstoppen en mee te nemen in de auto. Onze dvd-speler ging in de bank en al onze electronica ging met ons mee in de tas. maar dat niet alleen....We were like: What if they're going to steal our journals?!!!!! :O dus geloof het of niet, we namen al onze dagboeken met ons mee in de auto, whahahahah XD Oh mijn hemel, ik kan niet geloven dat we dat echt deden.... XD Aan het einde van de dag moesten we erom lachen. We begonnen bijna te denken dat we gewoon echt paranoide waren. Aan het overdrijven waren. maar toen gingen we langs bij een minderactief oud schattig mevrouwtje en rara wie er op de hoek van de straat stond! Het was de vrouw die bij ons aan de deur was gekomen!!!!! O.o whaaaaa!!!! Ze heeft ons gevolgd!!! aahahhaha, Nee hoor, hoogstwaarschijnlijk niet, want we hebben haar erna niet meer gezien. Het was op een van de hoofdstraten (South Temple). Maar het was toch wel een avontuurtje :) 
 
 
Oooooooooh mijn hemel, ik heb nog een verhaal!!!!! Jullie gaan het noooit geloven!!!!

Afgelopen zaterdag hadden we een crazy busy day, maar goed, dat is een ander verhaal. Om 13:00 uur hadden we een lunchafspraak met een onderzoeker van de andere zusters in deze stake, omdat we haar afgelopen week in haar tuin hadden geholpen. She wanted to take us 4 out for lunch. dus om 1 uur waren we at Hires Big H's en we zouden haar en de andere zusters daar ontmoeten. Toen we binnenliepen zagen we twee mannen zitten die een pak droegen.
 
Aangezien we downtown wonen, supervlakbij de church headquarters en de church office buildings dacht ik dat het wel eens een algemene autoriteit kon zijn. Ik zat eerder te denken aan een algemene autoriteit die onbekend is, jeweetwel, een van de tweede quorum der zeventig ofzo. Ik probeerde te zien wie het was, maar ik kon ze alleen van de zijkant bekijken. Ik kon niet echt zien wie het was. We kregen een tafel toegewezen en toen we zaten, probeerde ik die twee mannen weer te vinden, zodat ik beter kon zien wie het waren. Ik zat te staren en omdat ik mijn bril niet op had kon ik het niet zo goed zien. Na een paar seconden zag ik wie het was en toen begon ik helemaal te flippen, hahahah. jullie raden nooit wie het was...

 

wordt volgende week vervolgd.... hahahha

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten