dinsdag 4 maart 2014

Longest week EVER

maandag 3 maart 2014
Haaaaaai allemaal!
 
Afgelopen week was de moeilijkste week on my mission so far! Maak je geen zorgen, alles gaat goed, maar man, wat een week! Allereerst kregen we een nogal deprimerend sms'je van een van onze minderactieve leden. ik zal je de details besparen, maar het was heel erg vedrietig :( de volgende dag besloten we langs te gaan bij onze mission greatgrandfather en hij zei dat hij geen lessen meer wilde hebben, dat hij de laatste tijd nogal negatieve in plaats van positieve gevoelens had jegens de kerk. NOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Meeeeeh, that was soooooo sad!!!!!!! Dus hij heeft ons gedropt.

Afgelopen week, na een lange, vermoeiende dag waarin niemand geinteresseerd was, kregen we een sms'je van de moeder van mijn eerste dopeling (Alyssa) en ze zei tegen ons dat we need to back off. MEEEEEEH!!!! Dus dat was ook heartbreaking!!!! :( 

Maar goed, gelukkig zijn er ook leuke dingen gebeurd afgelopen week! WE gingen afgelopen week weer naar het Mt. Olympus rehabilitation centre (een revalidatie centrum) daar speelden we spelletjes met wat mensen en daarna werden we gevraagd of we tijd hadden om een oudere man te bezoeken.
Hij was een lid van de kerk en hij vertelde ons allemaal coole verhalen! Hij heeft op zijn zending in
Engeland een BoM gegeven aan Winston Churchill!!!! :D :D :D WAAAAY COOOL!!!! Het was een geweldig bezoek. Het was zo geweldig om onze naaste te kunnen helpen just by being there and talking to him! It was GREAT!!!! Toen we naar onze auto liepen, vonden we een sticky note op onze voorruit (zie foto)! Dat hadden we net even nodig! :D




BUT MAAAAAN, missionary work is HARD!!!! Dat wist ik uiteraard wel, maar het is toch een beetje anders wanneer je zelf een zendelinge bent (wat ik soms nog steeds niet kan geloven trouwens....).
 
Volgende week gaan we naar de Salt Lake Temple en I'm SUPER excited :D :D :D Volgende week vrijdag hebben we mission conference, waarin een zeer voornaam kerklid zal gaan spreken. Ze vroegen of ik in het 'koor' wilde zingen, dat wilde ik wel! :D Toen we aan kwamen, bleek dat het 'koor' uit wel 8 mensen bestond! XD ahahhaha, so, no pressure at all XD 
 
Ik houd van jullie and may the Lord be with you!
Lots of love,
Sister Spijkerman
 
 
 
 
 
 
  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten