maandag 17 maart 2014

BONJOOUUUUURRRR

10 maart 2014 (sorry de blog bijhoudster was op vakantie gegaan en heeft nu pas de kans om het weer up to date te maken),



Halloootjes allemaal!
Afgelopen week was technisch gezien geen makkelijke week, aangezien ALL of our lessons with nonmembers, less-actives and recent converts got canceled. ok, niet allemaal, maar in ieder geval 7 van de 10...MAAR ik liet me niet klein krijgen! :D Ik heb werkelijk ervaren dat de Heer altijd met ons is en dat Hij ons de kracht geeft om door te gaan en opgewekt te blijven. Zendingswerk is absoluut niet gemakkelijk, maar zoals elder Jeffrey R. Holland heeft gezegd: Salvation is never easy!

mijn trainer en ik
Ik heb werkelijk geleerd (de afgelopen periode) dat het niet mijn schuld of fout is wanneer mensen niet willen luisteren of het Evangelie niet aan willen nemen. Zolang ik maar hard werk en mensen uitnodig en mensen liefheb :)

Het is zo geweldig om te zien hoe je als zendelinge mensen kan helpen en zegeningen over gezinnen kunt uitstorten. Well, dat doet de Heer uiteraard :) maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.

Het is zo mooi om te zien hoe een gezin voorbereid werd en zich nu kunnen gaan voorbereiden om naar de tempel te gaan om aan elkaar verzegeld te worden. De gedachte dat deze mensen die

zegeningen van de tempel zullen ontvangen en voor altijd bij
elkaar kunnen zijn is zooo mooi. Zoo ontroerend dat het me elke keer weer raakt. Maar goed.... :)

Zulke dingen make up for all of the trials and hardships!!!! :D

Vanochtend zijn we naar de Salt Lake Temple geweest. Het was GEWELDIG! Als eerst hadden we een korte haardvuurochtend met de tempelpresident en zijn vrouw! Het was zo geweldig om alle zendelingen in het wit te zien in de tempel :D Na de session zijn sister Knight, sister Golden en sister Hansen nog even naar temple square geweest om foto's te nemen en wat rond te kijken. (zie foto)

een aantal zusters in mijn Zone.....


Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn droom is uitgekomen en dat ik gewoon op Temple Square ben geweest!!!!! :D

Het zendingswerk is geweldig! We proberen nieuwe onderzoekers te vinden, maar niemand is geinterresseerd en al onze progressing investigators zijn nu gedoopt, dus we zijn een beetje stuck met de andere onderzoekers.... :/ maar desalniettemin blijf ik het geweldig vinden om de Heer te dienen! Soms realiseer ik nog steeds niet dat ik echt een zendelinge ben. O.o, want ik ben nog steeds mij, maar ik ben ook veranderd, dus niet helemaal mij, maar toch weer wel O.o ja, heel erg logisch allemaal! XD


Ik houd ONTZETTEND VEEL van jullie en dankjewel voor alle geweldige brieven, kaarten, mailtjes, gebeden, etc :D

I love you guys more than anything, except for the Lord and His work :D


 
 
 


 


Heel Veel Liefs,
Sister Spiderman, aka Sister Spijkerman (seriously, kinderen noemen me Sister Spiderman XD)
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten