dinsdag 18 maart 2014

BEST WEEK EVER!!!!

maandag 17 maart 2014

Hallo, hallo,
Jullie begrijpen vast wel dat afgelopen week supergeweldig was!!! :D

De tempel was supergeweldig, maar daar heb ik al over verteld. Afgelopen woensdag hadden we Zone Conference and man, it was awesome! De Geest was ZO sterk aanwezig. Het heeft me ENORM geholpen om me helpen te herinneren aan mijn purpose. Wat ik kan doen om een betere zendelinge te zijn. Zendingswerk is absoluut niet gemakkelijk! Zendelinge zijn ook niet! Maar alle tegenstand, al je zwakheden zijn er absoluut om je te helpen, om te groeien en meer op Hemelse Vader te vertrouwen :)!
I just LOVE my Zone! :D They are the best :D
But anyway...eeeehm, OH JA!!!!

ELDER PERRY KWAM :D :D :D Oh my!!! That was totally AWESOME!!!! :D Geloof het of niet, maar hij is ontzettend grappig!!! Hij loopt gigantisch snel voor zijn leeftijd O,o, maar zijn woorden waren geweldig!!!

Het was geweldig om voor hem en de zendelingen met het 'zendelingenkoor' te zingen! Sister Knight werd door hem naar voren geroepen om een Schrifttekst voor te lezen :D We zaten op de eerste rij, dus vandaar.... hahahahha, supergrappig! Hij vroeg waar ze vandaan kwam. Ze antwoordde Australia. Hij vroeg waar in Australia? Ze zei Melbourne. Toen zei hij: That's a beautiful city! What on earth are you doing here?! ahahahahha, that totally cracked me up XD  
Maar goed, het was een geweldige, geestelijke ervaring :D I really felt of his power and authority :) Afterwards mochten we zijn hand schudden en what I'm about to tell you is real.

Elder Grayden and Elder Lesueur took a SELFIE with ELDER PERRY!!!! I'm not kidding!!!!! (blogger: elder Graydon moest eerst uitleggen wat een selfie was aan elder L. Tom Perry, hij ging toen akkoord om er een te nemen :D, elder Graydon vertelde dit weer aan zijn moeder). :D
I still cannot believe they actually did that XD!
Sister Knight and I gingen terug voor een tweedekeer zodat we een foto met hem konden nemen....Oh my, I can't believe we did that....maar ja, Once in a lifetime opportunity :D

Sister Perry had een broer en neef geloof ik, die naar Nederland op zending zijn geweest, dus ze zei dat ze een speciaal plekje in haar hart had voor Nederland :D

Well....met mij gaat alles goed! Ondanks dat iedereen ons aan het droppen is. Onze onderzoekers niet naar de kerk komen. De overige onderzoekers geen vooruitgang maken EN we niemand vinden om te onderwijzen. Gaat alles prima :D

Sister Knight and I hebben enorm veel plezier en vinden het geweldig om de Heer te dienen! We kunnen er niks aan doen wanneer mensen hun keuzevrijheid gebruiken om het evangelie niet aan te nemen. Zolang wij maar hard werken en ze de kans geven :).

Goed, ik ga er een einde aan breien :) ik ben zo trots op jullie! ik houd SUPER veel van jullie allemaal! Oh ja, ik zag elder Scherf twee keer de afgelopen week, want hij is in the zone next to mine :D. We probeerden Nederlands te spreken, maar dat gaat ons absoluut niet goed af XD
Vreselijk XD, maar we zijn het met elkaar eens dat het brood en de kaas echt niet goed is hier :D!

You are amazing!!! I love you all!!!

Lots of Love,
Sister Spijkerman


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten