dinsdag 25 februari 2014

24 februari 2014

Heeeeeey allemaal!!!!!
Man, alweer een week voorbij in het zendingsveld! It's awesome! Afgelopen week was het weer een moeilijke week. Een heleboel afspraken werden afgezegd en niemand geinteresseerd was.
 
We hadden zaterdag wel een doopdienst!!!! Ik kan me niet meer herinneren of ik dat had vertelt, but anyway, now you know! :D Het was supergeweldig! De Geest was heel erg sterk aanwezig en er waren heel veel leden aanwezig. Maar het was SUPER!
 
 
 

 
Onze toespraak op de Ring conferentie went pretty well :) Ik was SUPER nerveus en ik dacht dat mijn hart uit zijn plek zou springen, maar gelukkig bleef het vastzitten :). We spraken over wat we kunnen doen om het evangelie op natuurlijkerwijze te delen met anderen.
Something I feel very strongly about is not judging people. We can't predict who is going to accept our invitation or not. The Lord knows His children. He knows who's ready. We don't. The Lord looketh upon the heart, while men looketh upon the countenance. And all we have to do is INVITE. People are not offended by just an invitation! And it's up to them to use their free agency. If we don't invite they are not able to use their free agency to actually say yes or no. We need to do our part in being an instrument in the Lord's hands.
 
 
 
 Hmmmm....verder heb ik niet echt heel erg veel te vertellen....Mission is the hardest thing EVER, but it's the BEST thing EVER at the same time!!!! Ik vind het geweldig om de mensen te onderwijzen en met mensen te praten! Het is AWESOME to feel the Spirit EVERY single day :)
 
Ik houd van jullie allemaal! Doe de groetjes aan (is het al wijk? :D) Zwolle! Blijf mensen uitnodigen en mensen liefhebben!
 
Ik houd van jullie en doe de groetjes aan iedereen die ik ken of die mij kent :)
Lots of Love,
Sister Spijkerman
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten