maandag 3 februari 2014


 
Mijn eerste doopdienst!
 
3 februari 2014.

Heeeey allemaal!
Afgelopen week was GEWELDIG! :D We hebben ontzettend veel wonderen mogen aanschouwen!!! We hebben 3 mensen uitgenodigd om zich te laten dopen en ze zeiden allemaal  JA!!!!!! :D HAA :D Een 11-jarig meisje zijn we aan het onderwijzen, haar moeder is minderactief, vader is niet lid. We onderwezen het plan van zaligheid (heilsplan). De vader was ook in de les en hij agreed (kan niet herinneren wat het nederlandse woord daarvoor is) met ALLES wat we zeiden :D. Maar goed, tegen het einde van de les vroeg ik haar of ze zich wilde laten dopen en dat wilde ze :D Mijn eerste doopuitnodiging (baptsimal invitation) :D YAY!

De dag daarna hadden we een afspraak met part member family. Hij is geen lid, zijn vrouw is lid en ze zijn al meer dan 60 jaar getrouwd maar hij wilde nooit lid worden. NOOIT. Al zijn kinderen, etc. zijn actief, zijn op zending geweest. Maar hij wilde NOOIT lid worden. Hij is een beetje koppig, maar het is een ontzettend geweldige man! Hij aanbidt zijn vrouw! Ze zijn zoo ontzettend schattig :3 Zuster Eberhardt ging met ons mee, dus ik was nogal zenuwachtig. Aangezien hij nogal..ehm...hoe zeg je dat...'die hard' is. Zuster Eberhardt...is de zendingspresident's vrouw.... Ik was zenuwachtig :) We gingen naar binnen en hadden een geweldige ervaring en les! De Geest was zo sterk aanwezig! We onderwezen over het evangelie van Jezus Christus. Benadrukten het feit dat doop de poort opent naar de tempel zodat hij en zijn vrouw aan elkaar verzegeld kunnen worden, dat ze voor altijd met hun gezin bij elkaar kunnen blijven! :D Ik had het gevoel dat we hem moesten uitnodigen om zich te laten dopen! Maar o,o,o het was al een wonder op zich dat we daar binnen mochten komen. Hem konden onderwijzen (aldus diverse leden). So I was like: 'Heavenly Father you better be right!' O.o :D dus ik nodigde hem uit om zich te laten dopen en hij zei: op dit moment voel ik dat ik dit moet doen ... Pause... Say what!!!!!!!! :D :O :D You want to be baptized?????!!! :D :D :D  Ik kon mijn oren niet geloven!!!! Hij wil zich laten dopen!!!!! :D :D :D :D :D EEN ENORM WONDER!!!! gelooof me!!!! Hij heeft nog enkele concerns.... Die gaan we wel oplossen :D WHAAAAAA :D 

Kortom, het was een geweldige week en dit waren enkele van de geweldige wonderen die we hebben gezien!
 
Zaterdag had ik mijn 1e doopdienst!!! Mijn kleine zusje werd gedoopt :D ZOO GEWELDIG!!! :D.
Ik ben zo trots op haar! Na afloop nodigde ze ons uit om met haar en haar familie het te vieren in een restaurant, dat was super gezellig! Ik voel echt dat ik haar en haar moeder moest ontmoeten om hun te helpen hun het evangelie te onderwijzen! :)
 
Het evangelie is GEWELDIG!
 
Ik houd van jullie en moge de Heer met jullie zijn deze week! Oh, en lees Mosiah 2:41! Geweldig vers! en lees het Boek van Mormon ook maar gelijk helemaal :D :P hahaha
 
Heel Veel Liefs,
Sister Spijkerman
 
o, ja ik heb mijn haar geknipt....
 
 
 
 
 
 
 
 

 

1 opmerking:

  1. Nou zr. Debby,uh Spijkerman.
    Wat geweldig zeg en wat staat dat leuk met dat korte haar!! Love and an bigg hug van de Loorbach's

    BeantwoordenVerwijderen