maandag 23 juni 2014

Transfers....

Maandag 23 juni 2014
Haaaaai allemaal!!!
Well, ik zal maar beginnen met het verdrietige nieuws!!!! :( Ik ga Canyon Rim morgen verlaten!!! :'( 
weeeeeeeeeh!!!!! Ik heb al aardig wat traantjes gelaten en dat zal ik waarschijnlijk blijven doen voor een dag of twee :( Ik houd zoooooveeel van de mensen hier en ik houd zoveel van dit gebied! Ik zal iedereen heel erg missen!!! Ik heb hier zoveel wonderen gezien, zoveel mensen leren kennen, zoveel geestelijke ervaringen gehad, zoveel tedere momenten gehad. Ik ben hier zoveel gegroeid (zowel geestelijk, als lichamelijk, whahahha XD)!

Ik heb werkelijk de hand van de Heer in dingen gezien en ik heb zoveel geleerd van mijn companions, onderzoekers en de leden. Ik heb geleerd op de Heer te vertrouwen en vertrouwen te stellen in Zijn tijd. Ik heb geleerd geduld te hebben. Geduld met mijn companions, geduld met mijn onderzoekers (geloof me, dat is soms moeilijker dan je denkt met bepaalde mensen, hahhaha). Maar bovenal, geduld met mezelf. Ik heb geleerd dat de Verzoening van Jezus Christus voor iedereen is, inclusief mezelf. Ik ben niet volmaakt, but He makes up the difference. The Atonement is real!

Ik heb gezien dat IEDEREEN kan veranderen! Niemand uitgezonderd! Wat zijn of haar zonden of fouten ook mogen zijn! Er is ALTIJD een nieuwe en tweede kans! Ik ben zooo dankbaar dat ik de Heer hier heb mogen dienen! Ik heb niets teweeggebracht. Alles wat hier is gebeurd is het werk van de Heer en ik ben zooo dankbaar dat Hij het mij heeft gegund om Zijn werktuig hier te zijn geweest voor bepaalde mensen! :)

Afgelopen vrijdag was SUPERgeweldig!!!! Er zijn geen woorden die kunnen beschrijven wat er is gebeurd! Afgelopen vrijdag zijn het gezin die we mochten onderwijzen aan elkaar verzegeld! Het was zooooooo mooi!!!! De liefde die ze voor elkaar hadden sprak boekdelen! Uiteraard zat ik daar te snotteren! Toen kwam het meest geweldige moment OOIT!!!! De deur werd geopend en daar stonden hun drie kleine kinderen, helemaal in het wit gekleed. Ze waren zo enthousiast om in de tempel te zijn en dat zij aan hun ouders verzegeld te worden! Het was zooo mooi, teder en puur! Mensen zaten al te huilen toen de vader en moeder aan elkaar verzegeld werden. Toen de kinderen binnen kwamen begon iedereen (including myself) nog harder te huilen. Het was alsof drie kleine engeltjes binnen kwamen lopen! Man, dat was de BESTE ervaring tot zo ver op zending! That made EVERYTHING worth it! How I LOVE this family! I will miss them soooo much!!!! :(  They have become part of my family! But I will cherish these memories FOREVER!

me praying with my companion picture by Grace Edwards
 
Dat is het wel zo'n beetje voor deze week, denk ik! Er is niet zoveel gebeurd, behalve de verzegeling (what definitely the highlight is of my mission!) and now transfers! I LOVE being a missionary! I feel so privileged to serve my Heavenly Father and to share my testimony and help others to come unto Christ! It's the BEST thing EVER!!!!!!! :D

Keep being awesome! :D 

Lots and Lots of Love,
Sister Spijkerman



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten