maandag 9 juni 2014

6 months O.o

Maandag, 9 juni 2014.

Haaaaai allemaal!
Aafgelopen week was superawesome! :D Van de ward mission leader hoorden we dat er een inactief koppel was dat zich wilde voorbereiden om naar de tempel te gaan. Daar de man op sterven ligt. Afgelopen week gingen we langs met het plan om ze te leren kennen. Een schrifttekst te delen en een afspraak voor een les te maken. We bezochten hun en terwijl we aan het praten waren, vroeg de zuster of we een les konden doen. We hadden helemaal niks voorbereid, maar 'we went by the Spirit' and taught the restoration! :D it was sooooooo awesome!!!!! :D Deze week hebben we de volgende les en ze zijn gewoon zoooo geweldig :D


vrijdag interview met President Eberhardt
We put somebody on date to be baptized!!!! :D woooohoooooo!!!! Afgelopen week besloten we langs te gaan om een verhaal in het kinder Boek van Mormon met hem te lezen. Op de een of andere manier voelde we ons toen geinspireerd om hem te vragen of hij zijn eigen doopdatum wilde kiezen. De afgelopen paar weken heeft hij nagedacht over zijn doop. Hij was niet zeker of hij gedoopt wilde worden. Hij had een droom gehad waarin hij een gebouw had gezien en volgens hem betekende dat God hem een andere kerk liet zien. O.o zo dat was..interessant.,.. maar goed. We vroegen hem dus of hij zijn eigen doopdatum wilde kiezen en we beloofden hem dat hij voor die tijd zeker zou weten dat het evangelie waar is en dat hij bij die tijd klaar was om gedoopt te worden. We gaven hem onze telefoon zodat hij in de kalender kon kijken en hij bleef maanden skippen...So we were like...oh oh....en toen eindelijk stopte hij in oktober en besloot dat 26 oktober de datum was dat hij gedoopt wilde worden en dat die datum goed voelde. We konden dat moeilijk gaan tegenspreken natuurlijk. We waren al blij dat hij die stap wilde nemen, so 26 oktober it is! ahahahahah XD We denken dat als hij leest, bidt een echt getuigenis krijgt. Hij zeker eerder gedoopt wil worden :) woooohooooo :D

Gisteren moesten we een toespraak geven in de Highland View ward :). Toen ik daar was realiseerde ik dat het bijna 6 maanden geleden was dat ik daar voor het eerst was. O.o mijn eerste zondag gingen we als eerst naar de Highland View ward. Sindsdien heb ik zooveel mensen leren kennen en ben ik zoooooveel van deze leden gaan houden! Ik kan niet geloven dat het al freaking 6 maanden geleden is!!!!!!!!!

Helaas moeten we ons basement apartment verlaten :( weeeeeh!, dat is het huis waarin ik ben geboren (in zendelingentaal :P) Dus waarschijnlijk zitten we in 2 weken in een ander huis, hopelijk in onze Ring....want anders moeten we heeeeeel ver lopen.... O.O ahahha. Ik word met de dag bruiner! Het is hier zoooooo warm!!!!! Het is elke dag tussen de 30 en 35 graden Celsius. We lopen de hele dag buiten en het is overal supersteil, zo we zijn langzaam aan het doodgaan hier :P hahahaha, Nee hoor, ik vind het niet erg om te lopen! Ten eerste, verliezen van wat kilootjes is niet erg :D Ten tweede, op deze manier kunnen we met meer mensen praten of mensen helpen en ten derde, soms zijn we afhankelijk van leden. Op die manier kunnen we meer leden leren kennen en krijgen we hen meer involved (ik ben het woord vergeten) in het zendingswerk!!! :D 

Ik heb nog nooit zo bruine voeten gehad hahaha
Deze week gaan we naar de Draper tempel met onze Zone!!! :D wooohooo!!!! I'm soooo excited!!! en de dag erna hebben we Zone Conference! :D Dit wordt een geweldige week! :D

Ik hou van jullie allemaal! Ik mis jullie (op een goede, gezonde manier) en ik kijk altijd uit naar jullie brieven (hint, hint :P) dankjulliewel trouwens voor alle lieve brieven!

Lots and Lots of Love
Sister Spijkerman

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten