maandag 15 september 2014

Nederlands en een Hereniging

Maandag, 8 september 2014

Wingapo mijn geliefde familie! :)

Deze week was absoluut CRAZY! De laatste tijd ben ik behoorlijk gestresst, omdat we gewoon zo ontzettend veel te doen hebben en omdat er gewoon niet genoeg uren in een dag zijn!

Afgelopen week we went on a walk in the morning for exercise. en terwijl we liepen, rara wie we tegenkwamen? :) Yup, het was Sister Ann Dibb! :D Ze was aan het wandelen. It was like 6.40 am, dus we zagen er niet al te plezant uit, hahaha. Maar we praatten met hen voor een paar minuutjes, en het was zo awesome om sister Dibb weer te zien! Niet dat ze me herkende natuurlijk, maar toch! :D She was so sweet! She said we were darling sisters! :) Yey! :) Gisteren hadden we Stake Conference, maar het was een regionale uitzending! Het was voor 16 ringen in de Salt Lake Valley EN de broeder die het openingsgebed uitsprak was niemand minder dan Stake President Rytting! :D Off the Caynon Rim Stake! :D Wooohoooo!!! :D Super awesome! 

Afgelopen week hadden we een paar hele goede lessen! We hadden ook een paar coole ervaringen tijdens streetcontacting! :D Deze mensen vonden de kerk helemaal geweldig, maar ze wilden niet meer leren of lid worden van de kerk :( 

ooooooh jaaaaaa!!!! Nu weet ik weer wat ik wilde vertellen! Afgelopen week hadden we een ward party in somebody's backyard. We raakten aan de praat met een lid. Halverwege het gesprek stopte ik en zei ik: Sorry, ik geloof niet dat we elkaar officieel hebben voorgesteld. Mijn naam is sister Spijkerman. Ze vroeg waar ik vandaan kwam en ik antwoorden dat ik uit Nederland kom. Toen werd ze ineens stil en ze zei: 'Kom je echt uit Nederland? and I was like: yup! Born and raised! :) Ze begon me het volgende verhaal te vertellen; Haar neef uit Nederland, komt met zijn gezin over naar SLC. Zij willen dan mee komen naar de kerk. In de tijd dat ze hier zijn wordt de Ogden Temple rededicated. Alleen is dit voor leden met een tempelaanbeveling, Zij kunnen dan niet mee. Deze zuster bedacht dat ze dan in plaats daarvan naar Temple Square konden gaan. Zij belde met de VC Temple Square om te vragen of ze Nederlands-sprekende zusters hadden. Maar ze die hadden ze niet. Ze was hevig teleurgesteld. Nu stond ik daar.... Heel nuchter te vertellen dat ik uit Nederland kom en ik spreek natuurlijk Nederlands. WOW! The power of the Lord is real! He truly knows His children and their needs! Man, I got the chills when we were there! It was soooo amazing! So we gaan met deze familie naar Temple Square en ik kan/mag deze mensen in het Nederlands onderwijzen! :D Isn't that the neatest thing ever?! :D

Dus ja, ondanks de stress gaat alles goed met me! :) Ik voel me zo gezegend dat we zoveel te doen hebben! We werken hard en we proberen meer mensen te vinden die we kunnen onderwijzen :) dus voor any suggestions...please feel free... :)

I love y'all!!! :D May the Lord bless you!  

Heeeel Veeeel Liefs,
Sister Spijkerman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten