maandag 4 augustus 2014

TRANSFERS!!!!!

Maandag 4 augustus 2014

 
HEEEEEEY allemaal!!!!!
Well, allereerst het nieuws waarop jullie allemaal waarschijnlijk zitten te wachten! TRANSFERS!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oh man, hoe ga ik jullie dit vertellen?! Goed...het nieuws is: Sister Orellana gaat dit gebied verlaten en is geroepen als sister training leader (vraag de elders maar wat het is. het is like a zone leader voor the sisters :) ) en ik blijf hier in de Emigration Stake en ik ga een nieuwe sister trainen!!!!!! :O WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! I will be a mommy!!! (missionary term) I will get a daughter as for tomorrow!!!!! :O :D I'm super excited, maar oh mijn hemel, ik ben ook supernerveus!!!!!! Ik ben hier nog maar 6 weken. Ik weet nog lang niet alles in dit gebied!Waarschijnlijk kennelijk genoeg om te overleven, maar toch! :O Ik geloof dat ik jullie ben vergeten te vertellen dat deze Stake got split last transfer. So wij gaan over de helft van de Stake. MAAR de zuster in de andere helft gaat naar huis (wegens gezondheidsredenen) en de andere zuster wordt getransferd. So I might be whitewashing the other half of the Stake as well! So training AND whitewashing! :O Er komen slechts 3 nieuwe zusters binnen deze transfer en er gaan er een aantal naar huis. Enkele sister area's moeten sluiten. OH MIJN HEMEL!!!!!! :O ahaha, Zoals jullie kunnen zien moet ik dit nog eventjes allemaal verwerken. Maar goed, als de Heer denkt dat ik het kan dan gaat het lukken :)!
 
Ok, nu andere verhalen.....EHM....Ik kan me opeens helemaal niks meer herinneren! Mijn leven is drastisch veranderd sinds gisteravond na het telefoontje van President Eberhardt, dus ik ben helemaal de draad kwijt, hahahah XD OH!
Dinsdag hielpen we a sister with haar genealogie en we vonden haar overoverovergrootvader ofzo. Afgelopen donderdag voegden we hem aan haar tree toe. Toen kwam er een hele stamboom uit voort! Iemand had deze tak helemaal uitgezocht en het ging helemaal terug tot eigenlijk voor Christus. Maar goed, dat is een beetje sketchy natuurlijk, We weten niet of het allemaal klopt, maar toch!!!!!! SOO COOOOOOL!!!! Het leuke was dat deze zuster nu enthousiast is om haar familiegeschiedenis te doen! Hiervoor vond ze het absoluut verschrikkelijk, maar de spirit of Elijah has touched and softened her heart! It's amazing what the Spirit can do with us and her! :O
 
Anyways, ik ben zo dankbaar dat onze Hemelse Vader zoveel van ons houdt, dat Hij altijd onze gebeden hoort en verhoort! Zijn liefde is oneindig! En ik ben zooooo dankbaar dat we die liefde als zendelingen met anderen mogen delen! Ik ben zooo dankbaar voor de Verzoening van Jezus Christus. Het is zo ontroerend en geweldig om te zien hoe de Verzoening mensen kan veranderen. Mensen beseffen niet dat Jezus Christus hun de mogelijkheid biedt om zich te veranderen. De fouten die we in het verleden hebben gemaakt bepalen niet wie we zijn of wie we zullen worden. Het is NOOIT te laat! Er is ALTIJD een weg terug! We kunnen nooit de liefde en de genade van de Verzoening begrijpen of bevatten, maar ik weet met heel mijn hart dat de Verzoening waar is! (how do you say that? ' I know with all my heart that the Atonement is real') We kunnen veranderen! We kunnen opnieuw beginnen! We hebben de mogelijkheid om een gelukkig leven te hebben! We hebben de toegang tot eternal life! en alles wat we hoeven te doen is Christus volgen, want Hij is de Weg, de Waarheid en het Leven :)  GEEF NOOIT OP!!!!!!!
 
Well, dat was het wel zo'n beetje voor deze week! Met mij gaat alles goed. Ook al ben ik zenuwachtig, maar I feel humbled that the Lord trusts me enough :) 
Ik houd zooooveeeeeeeeel van jullie allemaal. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Dankjewel voor alle lieve brieven, kaartjes en gebeden! jullie zijn ook in mijn gebeden en may the Lord be with you!
Heel Veel Liefs,
Sister Spijkerman
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten