woensdag 13 augustus 2014

I'm a mommy!

transfers August 2014
Maandag 11 augustus 2014


Alohaaaaaaa!!!!!
Mijn hemel, ik kan het nog steeds niet geloven!!! Ik ben nu een mamma! ahahha. Voor degenen die niet weten wat het is; ; het betekent dat ik een nieuwe zuster aan het trainen ben. Je weet wel, omdat ze nieuw in deze wereld van zendingswerk is. Ik haar alles moet/mag leren en onderwijzen (zoals een moeder) noemen we elkaar mamma en dochter :)

Maar goed, ik heb de meest geweldige dochter in de wereld! :D She is soooo adorable and sweet and sooo voorbereid! Ze heeft mijn hulp helemaal niet nodig, hahahah! Nee, dat is niet waar :) Maar ik heb het goed getroffen :) Haar naam is Sister Guy van Louisiana (ze woont een soort van vlakbij New Orleans! Princess and the Frog area! :D ) Ze is pas 19 geworden :) We zijn soulmates! :D We both LOOOOVE Jane Austen, Disney, the Gospel (obviously), singing, girly stuff, reading and watching movies, so I would say it is a perfect match :)

We hebben zoveel plezier samen and training is so much fun! Believe it or not! Afgelopen week hebben we ontzettend veel lessen gehad, voornamelijk met actieve leden en dat heeft ons de mogelijkheid gegeven om de eerste les heel vaak te onderwijzen. Wat een geweldige leer en oefen ervaring is. Het was zo geweldig om samen de Geest te voelen. Sinds we steeds vaker in members' homes kunnen komen. Hun kunnen onderwijzen kunnen we samen de Geest voelen en kunnen we ze op die manier aanmoedigen om naar hun vrienden uit te reiken om het Evangelie met anderen te delen :) IT'S SO AWESOME!!!!

Afgelopen zaterdag onderwezen we onze onderzoeker en hij wordt gedoopt op 30 augustus! :D Op mamma's verjaardag!!!! :D Helaas vonden we afgelopen transfer uit, dat hij niet in onze zending woont (wat regelmatig in de Salt Lake Valley zending(en) gebeurt, omdat de mission boundaries gewoon crazy zijn. Niemand weet waar het precies begint en eindigt. Heb ik jullie weleens verteld dat we 6 zendingen in de Salt Lake Valley hebben en 9 zendingen in Utah?

De Salt Lake City East, West, South, Central, Salt Lake City Temple Square, Ogden, Provo en St. George. it's CRAZY!!!! :D) Maar goed, deze week zullen we met president Eberhardt praten :).
Man, we werken met zulke geweldige mensen! Ik houd zooooveeeeel van de mensen die we onderwijzen, van de Geest die we elke keer voelen wanneer we hen onderwijzen! Momenteel onderwijzen we een minderactief lid die in 2001 was gedoopt maar daarna nooit meer actief is geweest. De eerste paar keren dat we hem onderwezen durfde hij niet te bidden omdat hij niet wist  hoe te bidden! Hij begreep de Schriften niet en kwam daarom niet naar de kerk. Nu, 6 weken later, komt hij iedere week naar de kerk, spreekt de slotgebeden uit Vindt hij de Schriften helemaal het einde. Hij straalt gewoon en hij is zooo gelukkig! THE POWER OF THE LORD IS REAL!!! :D

You know, deze week I hit my 8th month mark!!! WHAAAA!!!! Zaterdag is het precies een jaar geleden dat ik mijn mission call opende!!!!! Kunnen jullie het geloven?! Een jaar geleden?!!!!! De tijd is voorbij gevloooogen!!!! :O oh, nog een leuk weetje :) Sister Orellana is nu companions met sister Romero, mijn MTC companion! :D 

Well, dat was het wel zo'n beetje voor deze week! Weet dat alles goed met mij gaat en dat ik super happy ben! :) Missionary work is sooooo WONDERFUL!!!!! :D

I love y'all!!! (Southern for you all) and I hope you will have a great and wonderful week where the Spirit can be with you! Vergeet niet de tender mercies en zegeningen van de Heer!

Sister Guy en ik hebben een Gratitude Wall in ons appartement gemaakt. Elke avond tijdens daily planning noteren we de dingen waar we die dag dankbaar voor zijn op een sticky note (3 dingen die je absoluut niet op zending kunt missen:
  1. De Schriften/Predik Mijn Evangelie
  2. Je planner
  3. Sticky notes :) )
Dat plakken we ze op onze muur :) dus ik wil jullie aanmoedigen om hetzelfde te doen :) I LOVE YOU ALL!!!!!


I love this place (Temple Square Salt Lake City)
Lots and Lots of Love
Sister Spijkerman




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten